למה נחת רוח למה תורת הנפש היהודית

 

 

למה נחת רוח למה תורת הנפש היהודית

כל האנושות נמצאת בבלגן , בדגש על העם היהודי ,ובדגש יתר על יהודים בא”י. אין הנהגה ,המערכות השלטוניות קורסות , והתוצאות מורגשות יותר ויותר. חוסר ודאות, בלבול, חוסר אמון, ובעיקר פחד עמוק ,חרדות ומשברים לרוב. 

הטיפול הנקודתי , המקומי ,האזורי אותו פיתחה האנושות למימדים מעוררי כבוד – קורס. 

בורא עולם ,האבא שלנו לעולם אינו משאיר אותנו לבד ואינו מעמיד אותנו חסרי אונים. 

יש דרכים ,יש פיתרון – אלא שהוא שונה לגמרי ממה שהכרנו. מובילי הדרך החדשים – הם אלה שחיים ברובד השליחות. לשמחתי יש בארצנו מורים ומדריכים שיש ביכולתם לעזור. יש חקיינים, יש מעוררי תקוות שווא – הבחירה במדריכים האמיתיים בשלב הזה מוטלת עלינו – על ידי פיתוח חוש לאמת. ישנם כללים שאותם מכתיבים תורות הנפש כמו -גיל ,ניסיון, הלכה ואמונה , תשוקה לתורה ולבורא , חלקם מקבל רשות משמיים לעסוק  “רעייה עדר”  – גיבוש העדר והובלתו אל מקורות המזון הרוחניים והפיזיים. 

הלימוד וההכשרה שלהם מתקיים באופנים שונים לגמרי ממה שהכרנו.

הזמן דוחק , ואנחנו גולשים עמוק לבור ממנו נבקש לצאת. כל רגע אנחנו יכולים לרדת או לעלות.

אין תופעה אנושית שזרה לתורת הנפש , כי אין דבר בעולם שאינו כפוף לחוק החוכמה של תורת הנפש. 

אין סוף שמות ,קטגוריות,קלסיפיקציות , מצבים , שיצרנו כדי לבנות שפה ותרבות פסיכולוגיסטית ,גשמית. אין סוף תרופות, שמות של מקצועות והצפה של מטפלים, שיטות, וחוכמות מזויפות מופצות חדשות לבקרים. קוראים ספר , מצטטים , עורכים – והנה עוגת חוכמה מתוקה שאין בה מזון לנפש ולנשמה. בלאגן – איך מארגנים את המציאות , ובוחרים ??

פונים למורה דרך שהוא עצמו נאמן למפת הדרכים של תורת הנפש.  הנשמה שלכם תעזור לכם לדעת אם אתם בכיוון או לא. 

הרדימו אותנו שנים רבות בשם סיפוק היצר וניפוח השכל .ההישגים הטכנולוגים הוסיפו מומנט כוח גדול לכך שתהליך העיוורון יבקש גם לצמצם את חוש הריח, הטעם,המגע…. וכך יוכלו לעקור את שורש חיינו ויסוד קיומנו – הקדושה, היראה, ובכך לא להיות מסוגלים להתקרב למפת הדרכים של החיים – אופני החוכמה שמנהלים את חיינו בכל. 

30 שנה של עבודה אינטנסיבית במערכות בריאות הנפש והחינוך והזכות להתבונן על המציאות מנקודת המבט הרוחנית מקנים לי את הכרח לקבוע את הדבר הבא : המערכות האלה לוקחות אותנו אל האבדון תוך כדי סירוס תכונת החירות והחופש הפנימי.  וכך יוצא שאנחנו מוצפים בחושך בדרך אל האופל. הנפש אליה מכוונים היא במקרה הטוב חלקית ולרוב היא ממש לא דומה לנפש ולחיי הנפש האמיתיים.

אני פונה מעומק הלב – התעוררו ,התעוררו – הביטו פנימה ,לצדדים , למעלה ולקרקע – קחו אחריות ובואו שאעזור לכם להאיר מחדש את חווית הנצחיות , את הייעוד האישי הזוגי המשפחתי והמקצועי- דגש על עובדי חינוך

כדי להמשיך את הטעויות אינכם צריכים אותי. יש היום המון כלים ואנשי מקצוע מומחים שבנועם יעזרו לכם להרגיש טוב בתוך הרע. ישנם אמצעים רבים להשאיר אתכם רדומים .

מה שמועבר על ידי כאן אינו זר לכם, גם לגאוני המכחישים , גם לאלה שזה מרגיז אותם ומקומם, הוא זר למי שאבדה לו היכולת להתעורר. לפחדנים , לספקנים – לאינטלקטואלים בעלי מנגנוני הרציונליזציה. 

החלון שקיבלנו ילך ויסגור את המרחב , ונעמוד מול מציאות קשה ביותר.

בבקשה שתפו והפיצו . יש שההפצה והשיתוף יגיעו למחפשים מורה ומדריך ובכך תהיו שותפים לדבר מצווה ומתן בסתר .

תודה תודה ובשורות טובות לכולנו.

 

 

 

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אולי יעניין אותך גם...

אני ואתה נשנה את העולם

אם אתם מעוניינים בליווי בדרך לנחת רוח אישית או מקצועית, מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם